PAR MUMS
Baiba Kalnciema
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam,
- 2025 British Isles DBT Training. Dialectical Training Therapy. DBT terapijas speciālists
- 2024 Dardedze – Darbs ar bērniem, kas cietuši no seksuālās vardarbības. Apliecības nr. 24-27/I-IX
- 2024 RSU Psiholoģiskā novērtēšana ar intelekta struktūras testu (IST). Apliecības nr. 2024/0288
- 2023 LSĢPB Latvijas Sistēmisko un ģimenes psihoterapeitu biedrība. Sistēmiskās un ģimenes psihoterapeita speciālists apmācībā
- 2019 LU, profesionālā maģistra grāds psiholoģijā ( PD F 5811)
- 2016 RPIVA, Pirmsskolas izglītības skolotājs (PD E 4436)
- 2014 AIC maģistra grāds pedagoģijā ( Nr. 142/28117)
- 2002–2003 RPIVA, Psiholoģijas skolotājs ( Nr. 001646)
- 1997–2002 RPIVA, Sociālo zinātņu bakalaura grāds psiholoģijā ( Nr. 001905)
- 2015 Latvijas Psihologu biedrība - asociētais biedrs
- 2016 Latvijas Skolu psihologu asociācija – asociētais biedrs
- 2017 Latvijas Profesionālo Psihologu Asociācija - asociētais biedrs
- 2024 Latvijas Sistēmisko un ģimenes psihoterapeitu biedrība – atbalsta biedrs
- 2025 DBT terapeite apmācībā
- 2024 RSU Psiholoģiskā novērtēšana ar intelekta struktūras testu (IST). Apliecības nr. 2024/0288
- 2023 LSPI - ģimenes psihoterapeite apmācībā
- 2023 LU BAASIK klīniskā pieeja. Apliecības nr. 049108
- 2023 Latvijas Pašvaldību mācību centrs. Profesionālā kvalifikācijas pilnveides izglītības programma psihologiem „Bērnu tiesību aizsardzības joma” ( nr. 107627 )
- 2022 LU Psiholoģiskā novērtēšana ar Vekslera intelekta testu bērniem (WISC-IV) 32h. Nr. 045020
- 2021 LKBTA Profesionālās kvalifikācijas pilnveides mācības “Ahenbaha Bērnu un pieaugušo uzvedības novērtēšanas sistēma (ASEBA). Nr. KBT MC 2021-09/62019 Darbs ar pašnāvībām - motodika CAMS (collaborative assessment and management of suicidality), (Nr. 2019/5)
- 2019 ISST – shēmu terapeite apmācībā
- 2019 ISST - grupu shēmu terapeite apmācībā (Nr. 1651)
- 2017 Empātijas skola Tanzpro-Biodaza instruktore
Raksti recenzētos izdevumos:
- Kalnciema, B., Svence, G. (2020). Changes in School Anxiety And Emotional Self-Regulation of an Adolescence Experimental Gruop Following The ABKT-B Programme. SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION. Proceedings of the International Scientific Conference., Vol.III, May 22th-23th, 2020. 253-265. Publikācija.
Populārzinātniskas publikācijas:
“Kāpēc esmu uztraucies? Bērna pamatemocijas” Grāmatas autore. Rīga: Zvaigzne, 2022.
“Bērnam patīk komandēt!” Žurnāls “Mans mazais”. 2023.g. februāra. numurs.
“Vēlos būt tikpat smuka kā mamma!” Žurnāls “Mans mazais”. 2021.g. marta. numurs.
“Apzinātība jeb kā ieraudzīt un iepazīt sevi” Žurnāls “Rituāli”. 2020.g. jūnija numurs.
“Kāpēc bērnam patīk šaudīties?” Žurnāls “Mans mazais”. 2019.g. maija numurs.
“Kāpēc bērns mēdz apvainoties?” Žurnāls “Mans mazais”. 2019.g. aprīļa numurs.
“Kāpēc bērniem tik ļoti patīk zīmēt?” Žurnāls “Mans mazais”. 2019. g. marta numurs.
“Kāpēc bērni grauž nagus?” Žurnāls “Mans mazais”. 2019.g. februāra numurs.
Starptautiskas konferences vai kongresi:
- Kalnciema, B., Svence, G. (2020). Changes in School Anxiety And Emotional Self-Regulation of an Adolescence Experimental Gruop Following The ABKT-B Programme. SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION. Proceedings of the International Scientific Conference., Vol.III, May 22th-23th, 2020. 253-265. Prezentācija.
- Kalnciema, B., Svence, G. (2020). Mental Health in School. CRISIS INTERVENTION IN SCHOOLS. Proceedings of the International Scientific Conference., Bratislava, November 11, 2020. Video Presentation.
- Kalnciema, B., Martinsone, B. (2021). Resilience. Is it necessary for teachers? PSYCHOLOGICAL WELL-BEING. Proceedings in the 79th International Scientific Conference of the UL., 16th of February, 2021. Report.
- Kalnciema, B. (2022).Resilience. Is it necessary for teachers? TEACHER RESILIENCE: PROBLEMS and SOLUTIONS.Proceedings in the 80th International Scientific Conference of the UL., 9th ofFebruary, 2022. Report.
Vietējas konferences vai kongresi:
- Kalnciema, B. Skolas trauksmes un emociju regulācijas rādītāju izmaiņas pusaudžu grupā pēc ABKT-B programmas adaptācija Latvijas psiholoģijā. 78. starptautiskā zinātniskā konference Cilvēks un tehnoloģijas, izglītības kvalitāte. Rīga, 2020.g. 11. februāris. Prezentācija.
- 2022 ES Erasmus+ programmas stratēģiskās partnerības projekts “Atbalsts skolotāju pielāgošanās spējām, nodrošinot kvalitatīvas tiešsaistes mācības” (“Supporting teachers to face the challenge of distance teaching”). Skolu izglītības sektors Nr.2020-1-LV01-KA226-SCH-094599.
- 2019 Veselību veicinošas diennakts nometne "Sajūti pasauli radoši" bērniem ar kustību un fiziskās attīstības traucējumiem un viņu vecākiem
- 2019-2020 Jūrmalas Labklājības pārvaldes projekta ietvaros - Atbalsta grupu nodarbības un individuālās konsultācijas
- 2014-2023 Jūrmalas Valsts ģimnāzija - izglītības psihologs;
- 2015-2017 Sākumskola „Atvase” - izglītības psihologs;
- 2015-2023 Jūrmalas Valsts ģimnāzija – itāļu valodas pasniedzēja;
- 2017-2018 Murjāņu Sporta ģimnāzija – izglītības psihologs;
- 2018-2020 Māmiņu klubs - konsultatīvais psihologs;
- 2023 Pusaudžu Resursu Centrs – klīniskais un veselības psihologs.
- 2024 pašreiz Sociālās integrācijas valsts aģentūra (SIVA) – psihologs profesionālās piemērotības noteikšanas nodaļa.
Modris Kalnciems